Файл CV
MM
Руководитель

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Denumirea postului: RESPONSABIL ACHIZITII / BUYER
Responsabilități:

  • Prospectarea pieței, monitorizarea și actualizarea bazei de date cu principalii furnizori interni/externi: curenți sau potențiali.
  • Menținerea și dezvoltarea relației cu furnizorii existenți în vederea unei bune colaborări.
  • Stabilirea strategiilor optime de achiziție materiale și propunerea noilor furnizori/proiectelor interni/externi.
  • Negocierea contractelor și actelor adiționale încheiate cu furnizorii (oferte preț, discounturi, termene de livrare, termene de plată, etc.).
  • Identificarea necesarului de material conform rulajelor, comenzilor preluate și a bugetului disponibil.
  • Monitorizarea comenzilor necesare pentru asigurarea optimului de produse și urmărirea permanentă eficientizării costului și timpului necesar activității de achiziție.
  • Generarea rapoartelor cu referire la termenele de livrare, numărul de livrări și costurile legate de primirea comenzilor, analitica rentabilității produselor de la raft etc.
  • Analiza proiectelor noi externe, import, export.

Denumirea postului: Brand Manager, Șef Departament FOOD
Responsabilități:

  • Studierea caracteristicilor produsului promovat, analiza cerințelor consumatorilor față de produs pe baza rezultatelor cercetărilor de marketing.
  • Analiza pieței, definirea segmentelor țintă ale consumatorilor de pe piață pentru oferta unui produs.
  • Elaborarea unei strategii de promovare a produsului pe piață, marketing, expoziții, prezentări și alte acțiuni de PR.
  • Organizarea prezentărilor ale produsului potențialilor cumpărători și consumatori, consultanță privind proprietățile consumatorilor, beneficiile față de concurenți și calitățile produselor.
  • Elaborarea politicii de preț pentru produs, stabilirea condițiilor pentru vânzarea de bunuri (un sistem de reduceri și beneficii pentru grupuri individuale de clienți).
  • Prognozarea volumelor vânzărilor.
  • Efectuarea unui buget pentru produs, calcularea profitului și rentabilității, determinarea posibilității pierderilor pentru companie în primele etape de promovare a produselor și elaborarea propunerilor de minimizare a acestora.
  • Elaborarea schemelor de vânzare a produsului (de la crearea de noi divizii de vânzări la reconstrucția canalelor de distribuție existente).
  • Organizarea muncii cu furnizorul - evidența tranzacțiilor de plată, comenzile, import, analiza stocurilor, analiza datelor operaționale privind rezultatele vânzărilor.
  • Coordonarea merchandising-ului produsului.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".