Manager de Dezvoltare Touroperator
HR-Consulting

16 aprilie 2025

Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Scopul postului:
Managerul de Dezvoltare va fi responsabil pentru creşterea şi consolidarea reţelei de parteneri ai companiei în noua piaţă, prin activităţi de contractare, formare, suport continuu şi promovare a produselor şi serviciilor oferite de companie. Va organiza evenimente de prezentare, workshopuri, va oferi suport pentru integrarea partenerilor şi va facilita relaţiile cu aceştia pentru a asigura succesul pe termen lung al companiei pe piaţa din R. Moldova.
Responsabilităţi:
1. Dezvoltarea şi extinderea reţelei de parteneri:

Identificarea, contractarea şi negocierea de parteneriate strategice cu agenţii de turism, şi alţi furnizori relevanţi din industria turismului.
Crearea şi implementarea unui plan de expansiune a reţelei de parteneri pe piaţa locală.
Organizarea de evenimente şi workshopuri:
Organizarea şi coordonarea de evenimente de prezentare a produselor companiei, inclusiv workshopuri pentru parteneri şi agenţi de turism, pentru a familiariza acestia cu produsele şi serviciile oferite.
Crearea de materiale promoţionale pentru evenimentele de prezentare.
Suport pentru integrarea partenerilor:
Oferirea de suport continuu partenerilor pentru integrarea în sistemul de rezervări al companiei.
Monitorizarea performanţei partenerilor şi acordarea de asistenţă în soluţionarea eventualelor probleme tehnice sau operaţionale.

2. Promovarea şi susţinerea vânzărilor:

Colaborarea strânsă cu echipele de vânzări pentru a susţine activităţile de vânzare ale partenerilor şi pentru a contribui la atingerea obiectivelor comerciale.
Identificarea oportunităţilor de creştere a vânzărilor prin propunerea de noi produse şi soluţii personalizate pentru parteneri.

3. Analiză şi raportare:

Monitorizarea şi raportarea periodică a progresului în dezvoltarea reţelei de parteneri şi performanţelor acestora.
Colectarea de feedback de la parteneri şi utilizarea acestuia pentru îmbunătăţirea continuă a proceselor şi produselor oferite.

4. Consolidarea relaţiilor cu partenerii:

Crearea şi menţinerea unor relaţii de încredere şi colaborare pe termen lung cu toţi partenerii.
Organizarea de întâlniri şi sesiuni de formare periodică pentru a asigura o comunicare continuă şi eficientă.

Cerinţe:

Diplomă universitară, preferabil în domeniul turismului, marketingului sau afacerilor internaţionale.
Minim 3-5 ani experienţă în vânzări, dezvoltare de parteneriate sau în industria turismului.

Abilităţi:

Excelente abilităţi de comunicare şi negociere.
Cunoştinţe de marketing şi strategii de promovare.
Abilităţi organizaţionale şi capacitatea de a coordona multiple proiecte simultan.
Cunoştinţe tehnice pentru integrarea în sistemele de rezervări (preferabil).
Cunoaşterea limbii romane si engleze la nivel avansat, iar cunoaşterea limbii ruse reprezintă un avantaj.

Beneficii:

Pachet salarial competitiv.
Posibilitatea de dezvoltare profesională într-o companie internaţională.
Mediu de lucru dinamic şi oportunităţi de creştere.

Candidații interesați pot trimite CV-uri la adresa de e-mail HR-Consulting (www.search4staff.com): bb20@search4staff.com

Vă rugăm să indicați codul postului vacant MDT în linia de subiect sau în CV. Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la: +373 68898408
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 aprilie 2025
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut